Sunday, July 25, 2010

bye

im so sorry to all...lately emo lebey..maybe sebab keje yang bertimbun2, program sana sini, kelas + fyp, probs yang datang bertimpa-timpa..

penat + stress = emo

sorry kalau post before ni cam bengong sikit..huhuhu..

skg ni aku dah x kesah..aku buat keje aku je..sape x puas ati, lantak la..macam yg penah aku tulis, world today is all about competition..x salah nak jadi orang yang sederhana, tapi kena admit gak kenyataan tu..kalau x nak admit n nak amek mudah, silakan..tapi janganlah nak rasa dengki plak kat orang lain yang dapat untung sebab menang "competition" nih..

aku rasa aku perlu berehat dari fesbuk and belog buat sementara.. keadaan sekarang x sesuai untuk aku expose ngan dua benda nih..kang emosi x stabil, post pun ntah hape2..x de yang ilmiah langsung tu yang xley blah tuh..huhu

bye everyone..i'll be back..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..