Saturday, July 12, 2008

~HE IS NOBODY~!

Arrgghhh!!! Tensionnyaa.... Benci betol! Kenapa dalam banyak2 tempat, dalam banyak2 waktu, and dalam banyak2 orang,aku mesti terserempak dengan dia kt uptown, pukul 12 mlm???? Kenapa tak masa aku gi uptown tu, dia gi tempat lain?? or kenapa tak masa aku lalu kat lorong tu, dia lalu kat lorong lain?? or kenapa tak aku gi uptown pukul 12 mlm, dia gi pukul 11 or 10?? Kenapa mesti serentak dengan aku??

Kenapa dalam banyak2 kawan yang aku harap boleh terserempak, dia jugak yang aku jumpa??? Kenapa?? Kenapa?? Aku benci sangat2 tengok muka dia!!! BENCI!!



Amy cakap, ni jodoh. Huh,takde faedah langsung berjodoh dengan orang macam tu. Menyakitkan hati. Buat jiwa aku kacau je. Kalau aku tahu macam ni jadinya, tak kenal dengan dia pun takpe. Aku tak rugi apa2 pun. Memang menyesal tahap dewa. Psiko betol mamat tuh.huh!



Aku ni tak henti2 berdoa dia tu kena tendang kuar dari uitm. So then tak payah la aku susah hati bertembung dengan dia kat sini or kat fakulti. Tapi fikir2 balik, cam kejam pulak. Dia dah la anak sulung. Boleh kata contoh untuk adik2 la. Keluarga pun bukan senang sangat. Kesian lak kalau kena kuar uitm. Tapi sakit hati aku ni tak surut lagi. Ni la penyebab aku kejam dengan dia. Dia pun sangat kejam dengan aku. Kalau ikutkan hati, nak je aku sumpah2. Tapi syukur ada lagi kesabaran dalam hati. Biar Allah je yang balas segala derita dan sengsara aku ni. Balasan Allah lagi dasyat dari apa yang mampu aku buat.



Aku akan tanamkan azam. Dia takkan jadi penyebab untuk aku gagal. TAKKAN! Aku takkan izinkan. Kalau aku jumpa dengan dia kat fakulti, aku akan buat selamba. Aku tak terkesan langsung dengan dia. Aku nak dia tahu tu. Hidup aku akan tetap bahagia jugak. Walaupun dalam dewan exam, dia dok sebelah aku, aku akan jawab exam aku dengan lancarnya tanpa rasa tergugat sikit pun. you know y??coz he is nobody!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..