Wednesday, October 31, 2012

asyik kasik resipi jek. harini cerita lain sikit.



Assalamuaalaikum wbt

Harini gaji masuk! Alhamdulillah. Kembali ceria seperti sedia kala. Haha.

Dulu-dulu, aku selalu post pasal stress study la, banyak assignment la, tak sempat nak study untuk exam la, aku cite pasal program-program universiti la, pegi berselingkur eh pegi berseronok ronok di Times Square dan Sunway Piramid la.

Ala cite cite cliché. Typical student live and habits.

Sekarang pulak aku Nampak perubahan positif. Aku selalu post resipi-resipi. Masak-masak. Jaga baby Aiman.

Nampak tak? Nampak tak? Ada perubahan di situ. Ada kematangan yang terserlah.

Peh bagus lah aku dah mula menyerlahkan ciri-ciri isteri solehah. Haha.


Ok tu je nak bagitau. Kbai!


p/s: Yes. Hati aku dah mati untuk dia. Tapi aku rasa tak bagus jugak kang sebab hati yang mati ni turut memberi kesan kepada interest aku towards other guy. Duh kalau camni bila aku dapat menamatkan zaman bujang? :p

p/s/s: Kalau Tuhan tarik nyawa I sebelum sempat U settle semua hutang duit dan hutang hati U dekat I, U carik I kat akhirat je ye? Tu pun kalau jumpa lah.

p/s/s/s: Kat dunia ni asyik I je cari U. Kat ‘sana’ nanti I akan pastikan U pulak carik I.

p/s/s/s/s: berapa banyak p/s/s/s/s/s/s daaaaaaaaaaa~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..