Sunday, October 2, 2011

pernah kan aku cakap aku nak gi London??

DAY 26: A PHOTO OF SOMEWHERE YOU WANT TO GO

Assalamualaikum wbt

Hi dear readers,

Here i attached some pictures of London city, the place i wish to go.

Best regards,
Atiqah









sumber gambar gambar : google


wallawei ayat nak skema ayat email ofis je kan. but hell yeah, i really wanna go to LONDON!!!!! ntah la kenapa, tapi since kecik kecik pun aku asyik pikir London London London. ye ye saye tahu itu tempat orang kaye kaye saje dan saye macam berlagak kaye bile nak pegi sane. ye ye saye tahu. tapi kalau saye kaye, saye takyah la berangan nak pegi sane, saye terus je pegi bile rase nak pegi. sebab tak mampu pegi la saye kena berangan. kan?kan?kan?


dulu kecik kecik, aku sebut London tu as L.O.N.D.O.N. not L.A.N.D.E.N. sangat baku pastu orang tak paham ape aku sebut ni. bile dah besar baru reti pronounce. mungkin jugak aku teringin nak gi sane sebab dulu jiran aku pegi sane. lama bertahun kot sampai anak die yang sebaya aku tu dah mule skolah kat sane pun. pastu bile balik Malaysia, anak die masuk skolah aku satu klas dengan aku pastu dok seblah aku. bile exam, tau nak meniru aku je sebab die tak paham soalan. die tak paham BAHASA MELAYU! leh???


dari situ la kot dah aku slalu sangat dengar London je, terpasang la impian nak ke sana. even till now kekadang bile search flight ticket nak gi mane mane, mesti try try search flight ke London HAHAHAHA berangan boleh book lettew. gilo la mahal riban kot. kalau nak pegi sane, aku kena bodek MD company untuk bagi bonus 5 bulan kat aku. baru mampu. heh! berpoluh den.


so yeah, London again. sape nak bawa aku gi London? sumpah aku sayang dia sampai mati. thehehe =)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..