Saturday, October 22, 2011

4 tahun penantian bakal berakhir..

Hari yang aku tunggu selama 4 tahun bakal tiba jugak.

Ya Allah, terima kasih sebab bagi aku kejayaan.
terima kasih sebab bagi aku banyaaaak sangat rezeki.

i hope this can makes my mum happy
aku pun happy jugak yang teramat ni
berdebar je rasa.
macam nak kawen pulak
hihihi *gelak sopan*

harapnye masa naik pentas, aku tak jatuh tergolek atas pentas
macam yang penah jadi 10 tahun lepas masa muke konfiden habis nak speech atas pentas.
to my heels, please be nice ok!~

mata kanan aku ni pun dah asyik terkedip-kedip je.
mak cakap tu tanda nak jumpe orang.
MY COURSEMATE, AKU RINDU KORANG GILER KOT!

mak cakap
"ade nak jumpe orang kan khamis ni?hehehe"
mak cakap sambil sengih-sengih.
eh mak ni. nak jumpe sape? hehehe *aku pun sengih juge*


Ya Allah, permudahkan majlis kami.
amin~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..