Monday, October 3, 2011

dah day 27 rupenye...

DAY 27: A PHOTO OF YOUR FAVOURITE BAND OR ARTIST

tak lain tak bukan..................

jeng jeng jeng!!!!!!!!!!

























FAIZAL TAHIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






peeehhhhh semat kot. rambut semat, topi semat, sun glasses semat. sume semat la pendek kate! *melt*




his performance absolutely awsome. tiap kali ada FT, aku mesti tunggu nak tengok performance die. terbaik antara terbaik.




ooo mak ai! rambut die time ni memang yang terbaik. cara die dress up sume memang kene sangat la dengan jiwa aku. man with black jacket, big watch and hair style. puh!





FT masa dengan mirwana dulu. aku admire die since die ngan mirwana la. setia kan aku? haktui~




see..see..dah la hensem, semat, pandai nyanyi, penyayang pulak tuuuu. he's such a family man tau. untunglaaaaaa bini die. no, i really mean it like she's so lucky. bukan 'untunglaaaa' nada perli tu. bukan bukan. anak die sekarang dah 3 orang. anak die pun untung jugak. haila~

walau macam-macam kes panas sal mamat ni, tak penah kurang pun rase minat kat die. ntah la. aku tak kesah pun orang nak maki die, kutuk die, yang aku tau, aku suke die, aku suke cara persembahan die, aku suke lagu-lagu die. AKU SUKE DIE!!!!!!

ok enough atiqah. back to reality. muehehe~

bai!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..