Sunday, May 10, 2009

not belong to me

dah 5 ari cuti. setakat ni ok lagi. blom rasa bosan melampau. sebab ari2 ade je bnde yg aku nk wat. ari selasa ni nk kuar ngn ayie, insyaAllah. tp b4 tu, kena settlekan byk benda gak. aku kena g wat ic, lesen kete n moto n wat kad2 atm. sume tu dah hilang. klu xde ic, cmne aku nk kuar? xde kad atm lagi la susah, cmne nk kuarkan wit?
semalam handbag aku tercicir. bkn rezeki aku agaknya. aku xla rasa bengang. may b it is not belong to me. its ok then. cume sedey ckit sebab enpon n purse ade dlm tu. enpon bukan yg mahal pun. enpon cabuk je. tp ada sentimental value. enpon pertama yg aku dpt ms aku form 5. sayaaaang sgt. nombo aku leh dpt semula, xde mslh, tp kenangan yg xleh dpt semula.
purse aku lak mak aku yg belikan. aku syg purse tu. dlm tu ade kad atm bank islam, maybank n bsn. ade ic aku, lesen, kad mtrix uitm, kad tesco, pic2 org yg aku syg, kad2 yg penting n duit kertas 1 rial. dah sethn aku simpan duit mekah tu. dh xde dah skg. duit ade la gak dlm purse tu. tp xla byk sgt. cuti2 ni aku x guna wit, dok umah je. naseb bek la.
aku terkilan sgt. org yg jumpa handbag tu x terpikir ke nk pulangkan semula? leh kaya ke amek wit dlm tu? brape sen la sgt. enpon pun cabok je. da nk rosak lak tu. pe je yg diorg leh dpt pun. kad atm? igt senang ke nk kuarkan wit dr akaun? tau ke no pin? klu pulangkan pun, x miskin korang.
tp tu la manusia. yg baek tu x ramai. myb tu bkn rezeki aku. xpela. redha je. myb nanti aku akan dpt yg lebeh baik. pasni leh la beli handbag baru, enpon batu n purse baru =)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..