Tuesday, September 15, 2009

bulan pose kot skg...bajet2 ar..

ari ahad lepas, aku ngan dila gi tgk wayang..cite final destination 4..ok la cte tu..tapi sebab aku da tgk final destination 1, 2, n 3..rangka cite same je..akan ade salah sorg yg dapat vision sal sesuatu kemalangn ngeri..then akan cube slmtkan org2 yg terlibat dlm vision die tu..tapi bile kemalanang tu betol2 terjadi, org yg die selamatkan tu tetap akan mati 1 by 1, but wit different way..so the same..cume sonok tgk kejutan2 dlm cite tu je la..
point utama aku bukan nk cte sal cite ni pun..aku nk luahkan ketidakpuasan ati aku pada sorg minah ni..masa aku n dila tgh tunggu utk masuk panggung, tetibe dila ternampak ade sorg minah ni (pakai tudung), tgh beli popcorn n air..gilo ke ape??ni kan bulan pose..apekehalnye beli mknn siang2 ni? kok ye pun x pose, hormat la ckit bulan pose n org2 yg pose..x malu ke org nmpk? aku sbg pompuan, serius malu seyh..klu dtg bulan pun, cover r..xkan nk sume org tau yg ko tu dtg bulan, x leh pose..pikir r sikit..mmg xleh blah tol la..tau la dlm panggung tu gelap, klu ko mkn pun, org x prasan..tp xde ke rasa nk hormat bulan ramadhan? sebulan je dlm 12 bulan..tu pun susah ke? klu da lapar sgt, mkn kt umah r..aduh..xtau nk ckp r..muke slambe lak tu..dila n aku da tercengang da kt tepi..
dila: eh, pompuan tu beli mknn la..
tqah: ha? mana2?
dila: tu..kt kaunter tu..
tqah: serius....
dila: bapak ah..slambe gler dow..
tqah: pakwe die bkn islam kot..
dila: tu ha pkwe die..muke melayu asli kot..
tqah: isy..serius xleh blah..
dila: igt muke mat saleh ke??
tqah: x sedor ke pakai tudung? da sah2 melayu islam..

wallahualam...dunia da nk kiamat..manusia xleh nk bezakan yg leh wat ngn yg xleh wat..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..