Thursday, September 17, 2009

aku da kate..aku awet mude..

termenung dpn kaunter, pikir nak tengok movie ape.. tilik punye tilik, lepas consider about time sume, aku n dila decide nak tengok movie final destination 4..utk tontonan 18 tahun ke atas..ok, lepas..
gerak ke kaunter..

dila: final destination 4. untuk 2 orang.
hisyam: tanya dulu ye. umo da cukup 18 thn ke?
tqah n dila: cukup..
hisyam: minta ic boleh? muke x macam atas 18 tahun, minta maaf.
tqah: erk! muke kite cam budak skola ke?
dila: yela kot..
hisyam: tahun 88..ok..tiket utk 2 org ye?
dila: ye..

pas da beli tiket, bergerak tinggalkan kaunter..

tqah: gler bangge aku..die x caye umo kite da lebih 18 thn dow..
dila: tu r pasal..ni yg aku nk uar2kan ni..

kan aku da cakap, aku ni awet mude. ni bukan first time ni orang igt aku bdk skolah. pakcik2 aku yg da lama x jumpe pun, bile skali jumpe mesti tanye "skola mane? tingkatan brape?"..dan aku dgn senyum lebar sampai telinga jawab "da x skola. tgh amek degree skg"..dan aku akan nmpk dgn jelas riak terkejut kt muke diorang...hakhakhakhakhak...aku suke..aku suke..=)

p/s: hisyam tu adelah org yg jaga kaunter tiket movie..dila yg bgtau aku nama die hisyam..dila sempat tengok..isy3..minah ni mmg..pantang nampak yg ensem sikit, abes die tilik sume =p

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..