Saturday, September 14, 2013

Ya Allah.....

Dulu, hati aku pernah hancur bersepai. Aku sendiri tak sangka aku diberi kekuatan untuk bangkit, dengan cepat. ye. sangat cepat aku dapat recover from the pain and suffer.

Aku tinggalkan semuanya 100%, drastically.

Sekarang, sekali lagi aku diuji. diuji dengan ujian hati dan iman. Dan sekali lagi aku hampir hampir tewas.

Syukur, Allah jentik aku lagi untuk lindungi aku.
Aku dah tersasar. Tapi Alhamdulillah belum terlalu jauh dari Dia.
Syukur, Dia masih ingin sayangkan aku dan panggil aku balik pada Dia.

Manusia memang lemah kan? ujian dunia yang tak seberapa pun, tak boleh nak hadapi. Tak mampu nak jaga hati sendiri. Tak daya nak lindung hati sendiri. Sedangkan, hati itu milik kita. kalau bukan kita yang jaga, sape lagi?

Tu pun tak reti reti??


Atiqahku, tolong kuat. Tolong jaga diri. Tolong jaga hati. Tolong jaga iman. Demi DIA, cinta hakiki.


Ya Allah, lindungi hati aku, jasad aku, dan iman aku. Ya Allah. Ya Allah. Ya Allah. Lindungi aku. Lindungi aku. Lindungi aku.

Ya Allah, ampuni aku (T_T)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..