Friday, April 27, 2012

im here since 2008 and i am refused to change!

hok a loh! suke suki atok tiri die aje nak nukar-nukar aku punyer setting belog. haiya. ape ni google. be fair la. aku pengguna setia tegar kipas susah mati google blogspot ni. jangan la ini macam. aku dah tak berapa muda untuk paham segala setting yang baru blogspot ni. haddoi!

aku dah berblogging since 2008. sebab aku berblogging --> putus cinta.

ok aku tipu.

putus cinta tu betoi. tapi aku berblogging sebab itu, tak berapa betoi.

dah lama aku berblogging. aku dah fasih benar dengan segala setting blogspot ni. i mean, the old version one. ini hari aku bukak dashboard, hah dah ghupe lain pulaaaaak. aku pening dow camni. pening pening. dan malas jugak nak explore. aku rase orang yang baru start berblogging last year dah memang pakai setting baru ni. tapi aku yang dah bertahun-tahun ni, tak biase la wey.


sekarang baru aku paham perasaan old birds yang selalu refuse to change. coz they already familiar with the old practice and diorang dah malas dah nak amek tau yang baru-baru ni. dah penat~


am I categorized as OLD BIRD? oh no maaaaaan~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..