Sunday, January 15, 2012

jom beli beg gorgeous dengan harga mampu milik + free postage yo!!

Assalamualaikum


Alhamdulillah, today 15th January 2012 aku secara officialnya telah memulakan online business yang aku penah gitau dulu. ingat? banyak rupanya keje nak kena buat sebelum boleh lauch. tapi, sekarang ni aku masih dalam proses untuk expend produk dan tingkatkan kualiti. kualiti dari segi produk, marketing, promotion dan service.

this is my first time, and i will try to improve my business from time to time. pada jam ini, yang ada hanyalah 18 biji beg yang sangat eksklusif. kenapa eksklusif? sebab setiap satu, cuma ada 1 saje! hanya sorang pembeli yang boleh memiliki beg tu untuk tiap-tiap design/ warna. kalau permintaan tinggi dan stok masih ada, insyaAllah aku boleh tambah after this. tapi kalau stok pun dah habis, terpaksa la continue with the new design. itulah sebabnya EKSKLUSIF (^_____^)

untuk masas-masa akan datang, insyaAllah akan ada koleksi tudung, inner neck, handsock dan brooch comel pulak.

dan buat masa ni jugak, hanya facebook yang menjadi medium promosi dan jualan. mula-mula dulu ingat nak create blog untuk business ni, tapi nak create blog makan mase lebih dari nak set up fb. aku ni kurang sabar orangnye. nak yang cepat aje. ngeh ngeh ngeh. tapi insyaAllah nanti bila masa mengizinkan, bolehlah aku create 1 blog khas untuk promosi barang.

nak tengok beg gorgeous? singgah sini:

http://www.facebook.com/YatExclusiveCollections


from 15th January 2012 until 19th January 2012, promosi pembukaan diadakan iaitu free postage!! dah la aku kautim harga muraaah punyer untuk semua beg. free postage lagi tu. ianya ibarat, anda duduk silang kaki di rumah, order beg gorgeous, tunggu sehari beg tu sampai depan mata anda tapi penghantaran adalah percuma!! ape tunggu lagi beb? promosi ni sah untuk seluruh Malaysia ok! bukan semenanjung sahaja. Sabah & Sarawak tak terkecuali jugak~ save duit minyak, save tol, save duit makan minum kalau korang gi beli kat Times Square or KLCC sane. atau kalau korang menggunkan KTM, pun dah save duit tiket KTM. itu aku belum sebut penat lelah korang tersepit-sepit dalam KTM tu, atau peluh yang korang dah bazirkan bersesak-sesak di Jalan TAR. tak ke untung namanye tu?

jamu mata dulu dengan salah satu koleksi beg yang limited ini.




ape lagi, terjah facebook Yat Collections, cepat-cepat book via email ok~

Salam

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..