Thursday, January 5, 2012

9 dari 10 rezeki datangnye dari perniagaan..

Assalamualaikum

kawan-kawan, tak lama lagi insyaAllah aku nak mencari rezeki dalam bidang perniagaan pulak. boley support i tak?????~~~ ngeeee.

berkongsi bisnes dengan seorang lagi hamba Allah, insyaAllah aku nak buat online bisnes sebab online bisnes je aku mampu manage, sebab aku sendiri pun makan gaji jugak kan.

Barang-barang yang nak dijual adalah barang-barang yang tak mempunyai tarikh luput. korang boleh beli anytime tanpa ragu-ragu ok~


Tudung jahitan sendiri
brooch buatan tangan
handsock jahitan sendiri
beg/ handbag



insyaAllah kalau ada lagi ternampak lain-lain barang yang ada market, aku akan tambah lagi lepas ni.


tapi, bisnes ni hanya akan berjalan dalam masa sebulan dari sekarang insyaAllah. kalau dipermudahkan, dapatlah mula awal. nanti aku akan create blog baru untuk bisnes ni. insyaAllah handsock and tudung yang akan dijual tu, susah nak dapat dari pasaran. jahitan sendiri la kata, aku bantai fesyen yang aku suke la kan?hahaha. tengok-tengok orang tak suke. hampa! (=_=)

i can promise u that the price will be very reasonable and affordable.

do support me k? tenkiu. sayang awak lebih! =)


2 comments:

mashi said...

aku sentiasa support! buat la GA..give away contest.... he3

tqah said...

tak dan bisnes, dah soh buat GA..belom rase kaya, dah bankrup cmni..haha..insyaAllah wei..kalau rezeki murah~

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..