Sunday, June 14, 2009

jalan-jalan kt utara

cantek matahari petang





amek angin kt paya bakau


fun fair



durian!durian!

8 jun lepas, aku g kedah..tempat kelahiran aku..sj g isi ms..jumpe kwn2 lama.. dr klang, aku amek bas ke sp..gerak dlm kul 11 lebey, dalam kul 5 aku sampai..amy, kwn zmn skola dulu, dtg amek aku kt bus stand..dok lepak umah die. aku dah biase lepak umah die. ms skola dulu pun, time cuti aku ade gak dok umah die 2 3 ari..famili die mmg dah knl ngn aku..tp last aku g umah die, 2 thn lepas. ms tu sume adik2 die skola lagi..kecik2 g..tp skg ni, adik die azrul dah abes skola dah..dok study kt poli..alap lak dah form 3..noni form 1 n aleya dah drjah 5 ke 6 ntah.. smpai kul 5, dok rest jer..mlm amy bw aku jln2 g sp plaza n central square.. soknye, aku g potong rambut..RM5 jer..potong pendek terus..klu kt area umah aku, mau RM20..jimat byk..pastu g jejln kt tupah, uitm merbok, mrsm merbok n amy bw aku g muzium bakau..x siap g muzium tu..so juz amek angin ptg je la kt ctu..best..mlm tu lak, berpoya poya kt funfair..aku ngn amy jejln n snap pic jer..adik2 amy yg sonok maen..
10 jun, aku turun alor star lak..jumpe membe2 skola ms lower form..best gak..lepak maen bowling n makan2.. dlm kul 7 sampai umah mashi kt jitra..letih yg teramat, aku rest kt dlm bilik jer..sok nye, kitorg g mandi air terjun kt bukit wang..kitorg tu merujuk kpd aku, mashi n adik2 mashi..mashi mmg sorg kakak yg sgt2 best..sporting n bertanggungjwb..aku pun rsnye xleh nk jd kakak cm die..aku ade adik sorg jer..tu pun da beso..da abes skola pun..adik mashi ramai..yg paling kecik baru drjh 1..ms kt umah, sikit2 dgr adik die jerit 'kak long!kak long!'..kak long itu, kak long ini..peh, penat melayan adik2 die jer..tp best..aku tgk bhgie sgt..rapat..
aku blk umah 12 jun..sampai dlm kul 6 ptg..aku amek bas dr alor star ke kL, then aku amek ktm sampai umah....pasni da x g mn2 da..dok umah j la sampai abes cuti..
result pun da kuar..syukur alhamdulillah..ready 4 next sem..daaaaaaaaa

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..