Friday, June 19, 2009

dEmAm~

ari rabu lepas dla dtg umah aku..pastu kitorg merempit g shah alam, nk amek ic aku yg dah siap kt plaza masalam seksyen 9 then settlekan sal no celcom yg x guna tu..x guna la sebab xde manfaat langsung no tu..promoter celcom tipu aku n dla masa promote no tu..memang x guna..rugi rm50 cenggitu jerk..dah la tgh zaman pokai..nasib2.. pas blk dr shah alam, aku ikut dla balik umah die kt puchong..kitorg nek tren kt umah aku sampai kL sentral, pastu abg dla amek sbb ofis abg die kt area kL sentral tu jer..sampai umah dla kitorg mkn, mandi, borak ckit then tdo.. ari khamis igt nk g lyn movie kt JJ..so dlm kul 12 kitorg kuar umah nk ke JJ..dla baru je pindah kt puchong tu, so die x tau jln..kitorg pun gune je la gps..tup2 gps tu tunjuk jln g JJ yg xde cinema..aduh..klu ikutkan, 15 minit je pjalann, tp disebabkan xtau jln, terhegeh hegeh, terkemut kemut lebeh setgh jam gak baru sampai..tup2 xde cinema lak..baru jln kejap, mak dla tepon soh g amek adik bongsu die kt skola..pastu blk umah..pas mkn n solat, kuar blk g ke JJ lain lak sbb masih semangat nk tgk movie..tp dah mmg xde rezeki agaknye, cinema kt JJ yg ni pun blom bukak g..cooming soon daaa..haisy, mmg buang ms..pe g, blk umah la..pastu kena gelak ngn mak dla..ponat jer dpt..arini aku blk umah, tgh ari td aku sampai..tp rs cm nk demam lak..mungkin sbb byk sgt minum air batu..kt umah dla, slalu dla bg air batu jer..dah la cuaca panas gler..tekak pun da rasa perit..kepala da berat..adus..jgn la dmm..panas2 ni klu dmm, x nikmat lgsg..wuhuhuhuhu...





layan lagu ni dulu..
dari aku..pelapis Yuna..

oh bulan enggan melayan diriku lagi
pabila air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah olah memerli aku
pabila kau bersama yang lain
adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
yg masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyumanmu itu
kau juga merindui aku
ku enggan berpura pura ku bahagia
ku enggan melihat kau bersama si dia
aku akui cemburu mula menular dlm diri
pabila kau bersama yg lain
adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
yg masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyumanmu itu
kau juga merindui aku
pabila kau renung matanya
ku rebah jatuh ke bumi
di saat kau benar benar mahu pergi
seperti ku bernafas dlm air
dan sebenarnya..
dan sebenarnya..
aku rindu..
dan sebenarnya..
dan sebenarnya..
aku tak mampu..
tanpamu....
p/s: lagu Yuna, student law uitm. suke sbb cool..

2 comments:

محمد فيكري عزيز said...

hang reti men gitar ke???
cara pegang pon aku dah tau xreti men

=p

tqah said...

aku pegang note G tuh..hg pe tau..hehehe..tp x reti sebenarnye..baru nk blaja2..so ajar r aku..tu pun klu hg reti r..hehehe

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..