Monday, June 15, 2009

harini dlm sejarah.......

arini aku bgn awal dr biase wktu aku bgn time2 cuti ni..bangga gak..memang slalu bertekad nk bgn awal, tp slalu failed..xtau la nape..kunci jam loceng pun, bile jam tu bunyi, aku boh bwh bntal supaya aku x dgr..so watpe aku kunci jam? konpius2!.........
xde wat pe pun..cm biase jer..cuti tinggal kurg dr sebulan jer..mls lak rasa nk masuk sem baru..sem lepas byk cabaran..makin thrill..sem dpn? super duper thrill la kot..ni yg cuak gak ni..
lunch td tau aku mkn ape? aku mkn semangkuk bubur nasi ngn chicken chop yg saiznye lagi beso dr tgn aku.. aku mkn kt umah jer, bkn lyn restoran pun..mananye aku x gemok klu dok umah klu dah ari2 lebey kurang cmni je mknn yg ade..bile aku mkn sikit, mak aku bising..mak x bgi diet..mak aku kate, kang masa dok asrama, x dpt mkn..sementara dpt mkn ni, mkn je la..hahahaaha..mak mmg best la..aku dgr ckp mak, nk jd anak yg solehah la katakan..so aku mkn jer sume..bahahaha.. ptg lak aku mkn gi 2 mangkuk bubur..dah lama aku teringin nk mkn bubur..sebab tu aku mkn byk..mlm ni lak mak aku dah simpankan roti sosej utk aku..jap gi mak aku mesti soh aku wat teh tarik..famili aku hantu teh tarik..mlm2 sambil layan tb, minum teh tarik..pergh, best siot..
yo, mlm ni nk tido awal..pg td da bgn awal..so aku kena teruskan usaha murni ni..esok pun harus bgn awal..harus sj ye..bukan wajib..lalalala~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..