Saturday, February 21, 2009

TaG (sAbAh)

Berikut adalah arahan yang perlu dipatuhi:


1. Go to your photo folder in your computer
2. Go to the 6th folder of photos
3. Go to the 6th picture in that folder
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged..





pic ni aku amek dari din. baru je masukkan dlm folder tetiba kena upload kt sini lak..pic ni masa aku kt sabah. aku g sabah dari 13-15 feb lepas. ni masa 15 feb, b4 nk balik semenanjung. singgah jap kt tanjung aru. cantik pantai dia. pasir dia halus gler. rasa cam xnk blk je,hehe. tapi xleh lak,sebab ade org yg asyik soh blk je..=)
din,me n ida..both r my junior. din sekarang tgh praktikal, utk dip. nti die further degree, aku nk buli die, sebab masa die dip, aku junior. die berlagak nk mampos..harharhar..tunggula ko din..
ida pun junior aku. dia sem 3 degree. tp umor die 2 thn lagi tua dr aku. aku antara yg termuda masa g sabah tu. best gak di lyn cm adik bongsu.hehe.pe2 pun, kenangan kt sabah best bangat!
ok, aku xde rasa cm nk tag sape2 sebab blog aku ni x well known pun..so thats it. salam.

2 comments:

محمد فيكري عزيز said...

ehem2...de orang perasan muda.

tqah said...

mmg aku muda ok..=)
yg laen sume degree sem 6, master n phD

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..