Tuesday, December 9, 2008

my sport shoes

Still remember aku penah cite pasal my sport shoes?
yup, demi SUA @ AUG, aku dah kehilangan sport shoes kesayangan aku.
Ni ha, yang warne hitam merah ni..
memang my favourite color.
tapi disebabkan kerakusan aku masa latihan..
aku secara tak sengaja dah terkopakkan tapak dia..
mula2 ingat kopak sikit je..
aku pun gam je semula dengan gam yang power gak la..
tapi tahan seminggu je..
pastuterkopak semula..
kalau ikutkan hati, sayang sangat nak gantikan kasut ni dengan yang baru..
walaupun kasut ni bukan rand yang best2 pun..
cap ayam je..
tapi selesa...
aku pun suka color dia..
dan kasut ni dah bersama dengan aku dari aku semester 1 lagi..
dah setahun setengah..
dari zaman belasan tahun la maknanya..
sekarang dah bukan belasan lagi..hehe..
Tapi disebabkan aku sangat2 memerlukan sport shoes untuk latihan aku..
aku beli kasut baru..
tapi kasut cap ayam ni aku masih simpan..
ada lagi kat bawah katil..
walaupun aku tahu aku takkan guna dah..
sebab sekarang aku dah ada 2 pasang sport shoes yang baru..
1-yang baru aku beli (power)
2-yang aku dapat free sebab join SUA.
Ni ha kasut yang aku baru beli..
tapi sekarang kasut ni dah sedikit kotor la..
gambar ni aku capture masa baru beberapa minit je aku beli..
tak pakai pun lagi..
tapi sekarang dah dekat 2 minggu aku guna..
paham2 je la..hihihi..
masih belum berkesempatan nak cuci..
sebab sibok sangat dengan latihan..
mula2 aku taknak amek kasut ni..
sebab my friend pun minat kasut ni n ada cakap nak beli..
tapi lepas aku survey 3 pusat bandar kat shah alam ni( bukan pusat bandar sebenarnya..shopping complex je) iaitu PKNS, SACC Mall n plaza alam sentral, lastly aku beli yang ni juga..
sebabnya aku tak jumpa dah kasut yang tak berapa heavy, simple n cool, and harga yang berpatutan macam kasut ni..
so my friend, sorry la..aku dah beli dulu..hehu..
Kasut free,aku tak sempat nak capture lagi pic nye..
kalau ada kesempatan, aku upload la ye..
anyway, feel free to watch the asean university games opening ceremony on this 13th december on rtm..malam tapi taktau pukul brape..hehehe..
got to go..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..