Monday, September 17, 2012

kini berwajah baru beserta semangat baru!!

Bismillahirahmanirrahim...

Dengan ini, saya, Nur Atiqah, merasmikan blog saya yang berwajah baru. 

*kebabombombom piu piu piu*

ok tu sound effect bunyi mercun, if u unaware ahahaha.


dah lama nak tukar ekceli, but then, masa adalah punca utama kelambatan perubahan ini.

well, masa create this blog umur aku 19 tahun. very the unmatured. tajuk pun nak sempoi enjoy dunia tak ingat akhirat kahkahkah. sekarang ni, after almost 5 years, sekali lagi aku ubah template and layout. buang mana-mana gadget yang tak memberangsangkan dan tolak tambah mana-mana yang patut.

white. lebih tenang. and white, i can throw anything inside freely. tanpa perlu memikirkan, eh matching ke dengan layout aku karang ni?
ok lah readers. next entry aku pasal hari berpoyapoya aku di Sunway Lagoon. Tunggu proses gambar siap, then akan dipublish.

Assalamualaikum =)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..