Tuesday, August 23, 2011

dah lama tak update..sebab sibuk bertepung kat rumah..heeee~


Assalamualaikum!!!

wah lama seyh tak update pape kat belog ini..bersawang sudah ni. apakan daya, terlaluuuuuuuuuuu sibuk. keja kat opis satu hal, keje kat rumah pun sama.

alhamdulillah. rezeki ramadhan agaknye. banyaaakkk dapat order kuih raya dari orang-orang sekitar. order kek coklat pun banyak jugak tapi tu hujung minggu ni baru nak buat. sebab sume customer nak mase dah dekat-dekar raya.

terima kasih hooo sape-sape yang order biskut raya and kek coklat kat aku. tenkiu tenkiu tenkiu~~~ (^^)

aku cuma buat 4 jenis kuih je. almond london, cornflakes madu, mama carries dengan biskut chocholate chip badam. biskut chocholate chip badam tu sebenarnye ala-ala famous amous. tapi takkan la aku nak letak nama famous amous plak kan. kang tak pasal-pasal aku kena saman dengan company famous amous. daaan yang paling banyak dapat tempahan, mestilah that chocholate chip badam!!!!!!!!!

best best best best

buat cookies and cakes ni sangat fun. that's my hobby!!! suke bile dapat buat sesuatu yang kite suke..kaaaaaannnnnnnn? ^_____^

insyaAllah aku akan bertolak balik ke shah alam pada 29 Ogos. sehari sebelum raya. last day dan satu-satunya hari untuk aku buke kat rumah..sedey~ tapi nak buat camne. banyak order yang kena siapkan last minit. buat aje lah kan..

ok guys and girls, jom hayati hari-hari terakhir ramadhan. and selamat menyambut kedatangan aidilfitri ya!!!!!

daaaaaaaaaaaa~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..