Monday, August 31, 2009

seploh ari pertama ramadhan

arini dah masuk ari ke seploh umat islam kt malaysie ni berpuase..tu pun klu pose penuh la..kire mlm td dah mlm ke seploh wat terawih..dah 1/3..ade lagi 20 mlm je utk terawih..huhu..sedey la plak..tapi kan, x sampai separuh bulan pun, jemaah kt masjid kg aku dah surut 50%.. kt kg aku je la..tempat lain xtau la plak cmne..tp slalunye lebeh kurg jer..nape ek? patutnye, makin lama, makin semangat..makin diri kite da familiar ngn rutin tu..tp nmpknye, smgt org islam kt kg aku ni, makin lama makin kurg..semangat nk sambut raya pun kurg ke? tp xpela, mungkin diorg ade hal masing2 yg x dpt dielakkan..aku pun nmpknye mlm ni mlm last aku leh terawih kt masjid secara berjemaah..sok aku da mula keje semula..pas blk keje la baru leh wat terawih, tu pun lone ranger je la kt bilik..cume weekend je aku leh jemaah, sbb weekend aku x keje mlm..
arini merdeka kan?
MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!
mlm td wat countdown dlm mimpi..ok la tu..pg td kena bgn awal nk sahur..
sok presentation FST602..berdebar debar gak ni..en adi very unexpected. memandangkan aku da ponteng kls die jumaat aritu, aku xtau la peel die time tgk presentation. tp membe aku, si kat ckp die byk killer question..gerun gak..ni yg wat aku da berpeluh2 walaupun blom present..1 group 1 wakil je plak tu..n the lucky 1 for my group is me! aaaaaaaaa...glaba dah..arap dipermudahkan...fuh kanan..fuh kiri..=)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..