Saturday, August 22, 2009

selamat datang Ramadhan Al-Mubarak...

Assalamualaikum wbt...(tetibe bg salam..mentang2 bulan pose)
arini first day menunaikan ibadat pose..da 2 mlm wat terawikh..alhamdulillah..dpt abeskan arini ngn lancar..cume semput ckit je la td..ntah nape ntah gler penat arini..asyik ngntok je..aku g keje..ngaja kul11 sampai kul2..4 jam kena ngaja, mmg perit tekak..balik je umah, trs tido..x thn..tp pas buka td, leh gak g wat terawih..alhamdulillah..ade g kekuatan..
semlm ngn arini ramai gler jemaah kt masjid..tp masjid kg aku ni kecik je..msjd yg beso tu blom siap2 lagi..da 2x ramadhan aku kt cni, still x pat terawih kt ctu..arap2 next year, jika dipnjgkan umur leh la aku terawih kt msjd baru..best ckit..beso..eh, da melalut da..smlm aku g msjd lmbt ckit..bile da azan, bru aku kuar umah..dkt j ngn umah aku..jln kaki 5 minit je..tp da penuh..aku kena solat kt bhgian luar..so td aku g la awal ckit..pun da penuh..tp dpt la aku menyelit masuk dlm gak..tp dok la line blakang skali..fuh..semangat tol sume org..aku arap msjd ni akan trs penuh cmni sampai la mlm terakhir nanti..sbb slalunye jap je penuh..minggu ptama mmg ramai..msk mggu ke2, da surut..minggu ke3 kurang lagi..minggu terakhir, kekadang tggl bpe org je la sgt..huhu..ni peringatan utk diri aku gak..arap2 aku dpt istiqamah..amin..
to all readers (ade ke readers?rs cm xde org bc blog aku nih..hehe) Selamat Menunaikan Ibadah Puasa dan lain2 Amalan, perbanyakkan amal ibadah, kurangkan dosa, banyak2 bersabar, jalani bulan ini dgn rasa kegembiraan dan kesyukuran..mungkin ni ramadhan terakhir utk kita..siape yg tahu kn? so nikmati lah ramadhan ini..
Wslm...

ikhlas dr aku,
tQaH...

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..