Friday, July 17, 2009

after 2 weeks class began..

keje aku sepanjang 2 minggu kelas bermula...................................................


dok dalam dewan kuliah..tunggu lecturer masuk..ari first, baru jumpa kwn2..riuh sakan dewan..pasar lambak pun kalah..aku ngn dila sakan bergambo..hehe..tup2 bila lecturer masuk..ha!DR NORRIZAH!!!!! utk subjek fud chemistry..hoho..sabo2!

ari khamis, kelas smpai pukul 1130 jer..pastu aku ngn dila gi meronggeng kat sunway piramid layan cite transfomers...ni air kt secret recipe..beli air jer..nk mkn x mampu..sob..sob..


ari sabtu lak aku ngn dila g meronggeng kt times square, pastu jalan kaki g bukit bintang cari pavillion..lepak kt coffe bean dpt mkn cheese cake ngn ice blended mocha free!!!hehehehehe...ade sponsor..


minggu kedua ari isnin, ade perjumpaan kolej..wat kat dataran jer sebab dewan kolej dah jadi ofis unit koko..pe lagi, lebih byk borak dr dengar la..hehehe..

semalam prepare sample ashing utk wat experiment lagi 2 minggu..sj je prepare awal2, takut kang esok2 dah cibok, kelam kabut lak..igtkan jap je wat..tup2 mula kul 2 ptg, aku blk kul 8 mlm..ni yg tetiba piki 10 ke 20 kali ni nak keje dlm lab..hadoi..

lately susah sikit nk updet blog..agak cibok..klu da bersawang tu, pepaham je le..huhuhu..daaaaaaaa.......

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..