Monday, April 27, 2009

eXaM mOoD....

semalam paer first aku..
26/4/09
org laen dah nk abes, aku baru nk mula..
lambat sgt mula, smpai aku sempat g meronggeng..
paper food preservation..
ade 10 bab sume..
aku mula study 3 ari b4 exam..
normal ke abnormal eh?=P
baca..igt..baca..igt..
hafal..hafal..hafal..
paham..x paham..paham..x paham..
igt..x igt..igt..x igt..
haisy...................................
cm baru first time nk mek exam rasanya..
exam mula kul 2.15 ptg..
kul 12 aku da mula berdebar debar..
tgn dh menggeletar..
stress..
takut aku x igt pe yg aku baca..
takut ngntuk ms exam..
sbb kul 3 time tido aku..
pas dpt paer, selawat non stop r..
buka je soalan..trs wat 1-1..
slow2...
relex....
org seblah dok tgk2..
pehal ntah..
ade yg x kena ke..?
ah, gasak lah..
wat je..
byk gler soalan..
tgn aku lenguh dah dok menulis ni..
pe je yg ade dlm otk, yg aku igt, aku tulis..
pepandaila examiner tu cari point yg betol..hahaha
leh ke wat camtu??
dh wat dah pun..
lantak la..hehe
byk sgt benda dlm otk..
dah bercampur campur..
so tulis je le..hehe
baru 1 paper lepas..
another 3 to go..
chayo!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..