Thursday, April 9, 2009

bengang! sabar!

ari ni bengang aku di tahap maksimum. Tuhan je yg tau. dari satu ke satu prob. penatnya aku rasa.
mlm td bertungkus lumus siapkan video mandarin yg kena anta arini. sampai x tido mlm. tup2 bila anta td, kena reject. peh..memang pedih. dh r aku sorg je yg kena ngn laoshi. malu seyh. tapi bila pikir penatnye aku siapkan projek tu, lagi la bertambah tambah rsa bengang aku. saba..saba..saba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sok ade test kul 9 pg, pe pun x study lagi. ni 1 lagi tekanan aku skg. sape ntah yg pepandai g tuka wktu test???????? bukan nk tanya dulu org laen. byk gler nk kena baca. igt leh settle dlm setgh ari je ek? dh r sok pun ade presentation. x prepare pe lagi. slide x wat lagi. pe yg nk ckp pun x ready. korang xpe r xyah present. arini sepjg ari leh study je..aku?? igt aku ni free cm korang ke?? consider r ckit..aku pun slalu je consider utk org laen..aduh.........pening!!!!!!!!!!!!!!!!!
sok kena jumpa laoshi kul 11, anta projek. kena make sure x di reject lagi. klu x, aku fed up la. sampai x tido mlm aku wat, tetiba reject. aku x study utk test yg killer tu pun semata mata sbb projek ni, sesenang je kena reject. buang masa aku je gi tggu turn dpn blek laoshi. klu tau, aku study je kt blk pun xpe..hampeh tol la..
bila aku nk study?? bila lak nk wat slide n prepare utk presentation?? mana 1 aku nk wat dulu ni?? aduh, slalu cmni. minggu2 terakhir sem ni slalu men'tension'kan aku. sume benda nk kena settle kan last2 week ni.. saba....saba...saba!!!!!!
klu ikut kan ati, ikut kan bengang, aku nk tido je. mlm td dh r x tido. breakfast missed, lunch missed. serabot tol idop. tapi ade gi ckit kesabaran dlm ati aku ni..xpe tqah..saba..sok je tggl.. pulun la cmne skali pun mlm ni, pastu sok ko leh tido awal. ko leh gi lepak ngn tenangnye. ko leh gi tgk movie fast&furious4 dgn gumbira..
pokoknya...SABAR...

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..