Thursday, August 16, 2012

status raya mereka dan saya berbeza

kat office aku, kitorang selalu berhubung melalui skype. boleh la eksyen eksyen buat keje khusyuk tengok screen komputer muka kerut kerut padahal dok bergosip dengan kakak HR dalam skype.

yang aku tak puas hati giler ni, sekarang ni punya status kat skype memasing tak mau kalah bai.

'I'M ON LEAVE FROM 16/8/2012 - 26/8/2012'


aku punya status dekat skype pulak

'16/8/2012 THURSDAY GOING TO xxxx FOR MONTHLY AUDIT SESSION'

ape ape jadah la kan? 

nak jugak aku menguar-uarkan tentang cuti raya aku. tapi aku malu. malu giler ar. mau kena bahan je dengan kak suzi jawa tuh. malu malu malu.

malu aku nak buat status ni 

'I'M ON LEAVE FOR RAYA FROM 23/8/12 TO 24/8/2012'


serupa macam tak payah cuti je. APE CELOP???????


p/s: ni lah akibatnya kalau aku bekerja di Klang, menetap bersama keluarga di Klang, dan menyambut raya bersama nenek, makcik pakcik, sepupu sepapat di Klang.

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..