Wednesday, February 8, 2012

Alhamdulillah..at last, she's taken..


Assalamualaikum wbt..

Syukur alhamdulillah, kawan terbaik aku Mashi dah selamat menjadi tunangan orang. penat berulang ke Kedah tu, berbaloi sangat bila dapat involved almost 80% sepanjang persiapan.

She's gorgeous and beautiful!!!!!!!!

Untuuung sangat tunang die dapat orang sebaik Mashi. Dah la cun, penyabar pulak tu. *mashi, secret recipe 1!*


mashi, aku akan sentiasa doakan kebahagiaan hang. kalau encik tunang tu buat macam-macam, hang report kat aku. siap la dia aku uli-uli. hehe.

Ya Allah, Kau peliharalah hubungan yang dah mereka jalinkan ini agar masjid rumahtangga mereka berjaya dibina dan kebahagiaan milik mereka. Amin.


p/s: 9 bulan dari sekarang, aku bakal mendapat anak buah yang pertama!!!! can't wait~ (^___^)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..